داتا
منو موبایل

داتا

سرویس مدیریت چرخه عمر مشتری (CLM) - داتا

سرویس مدیریت چرخه عمر مشتری (CLM)

سامانه مدیریت چرخه عمر مشتری که به اختصار CLM نامیده می‌شود، به تصمیم‌گیران شرکتها کمک می‌کند تا بتوانند فرآیندهای فروش محصولات را بهینه کنند و تغییرات لازم را در مسیر افزایش رضایت مشتریان اعمال کنند. این مورد با مشاهده و مقایسه شاخص‌های عملکردی در گذر زمان و شناسایی نقاط قوت و ضعف، انجام می‌شود و در ادامه مدیران با تعریف اقدامات لازم و ارسال آن به کارتابل واحدهای مربوطه، کسب‌وکار را در مسیر بهبود قرار می‌دهند و تا زمان رسیدن به اهداف تعریف شده و حفظ کیفیت عملکردی مورد انتظار، رصد فعالیت‌ها ادامه پیدا می‌کند.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های سامانه مدیریت چرخه عمر مشتری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای بخش‌های تحلیل، توصیه‌گر، مشتری، محصول،  بازاریابی و داشبوردهای تحلیلی
  • امکان بررسی عملکرد شعب و منطق و ارائه راهکارهای هوشمند جهت بهبود عملکرد در دو سطح مشتری و محصول
  • امکان تهیه لیست مشتریان علاقه‌مند به یک محصول (و یا محصولات موردعلاقه مشتری) از سوی سیستم توصیه‌گر به‌صورت هوشمند
  • امکان رصد میزان موفقیت بسته پیشنهادی به مشتری
  • قابلیت آسیب‌شناسی شعب و مناطق برای کمک به ارائه راهکار در جهت پیشبرد اهداف و اقدامات لازم