سامانه مدیریت وصول مطالبات
سامانه مدیریت وصول مطالبات ابزاری برای تسریع روند وصول مطالبات و نظارت و پایش لحظهای واحدهای نظارتی است. همچنین سامانه مدیریت وصول مطالبات میتواند پایش عملکرد واحدها و کاربران مرتبط را مورد بررسی قرار داده و به مدیران ارشد ارائه دهد.
شماری از مهمترین قابلیتها و مزیتهای سامانه مدیریت وصول مطالبات که توسط داتا توسعه داده شده عبارتند از:
- دارا بودن ساختار اطلاعاتی (انبار داده) جامع و یکپارچه
- امکان تعریف قوانین، حدود و اختیارات بهصورت پویا
- امکان ارائه راهکار برای پیگیری و وصول مطالبات (با ضریب ریسک) با استفاده از روشهای هوش مصنوعی و باتوجه به پارامترها (نوع عقد، میزان بدهی، نوع و میزان وثائق، نوع صنعت و…) و تحلیل اطلاعات موجود (اعم از اطلاعات موجود در بانک و سایر سامانههای اعتبارسنجی معتبر)
- دارای زیر سیستم ارسال هشدار و اخطار
- قابلیت جستجو پرونده و مشاهده کلیه اقدامات و پیگیریهای صورت پذیرفته از سوی واحدهای ذیربط
- دارای زیر سیستم عملیات برون سپار
- ارائه گزارشها و داشبوردهای آماری و تحلیلی