منو موبایل

سرویس مدیریت چرخه عمر مشتری (CLM) -

سرویس مدیریت چرخه عمر مشتری (CLM)

سامانه مدیریت چرخه عمر مشتری که به اختصار CLM نامیده می‌شود، به تصمیم‌گیران شرکتها کمک می‌کند تا بتوانند فرآیندهای فروش محصولات را بهینه کنند و تغییرات لازم را در مسیر افزایش رضایت مشتریان اعمال کنند. این مورد با مشاهده و مقایسه شاخص‌های عملکردی در گذر زمان و شناسایی نقاط قوت و ضعف، انجام می‌شود و در ادامه مدیران با تعریف اقدامات لازم و ارسال آن به کارتابل واحدهای مربوطه، کسب‌وکار را در مسیر بهبود قرار می‌دهند و تا زمان رسیدن به اهداف تعریف شده و حفظ کیفیت عملکردی مورد انتظار، رصد فعالیت‌ها ادامه پیدا می‌کند.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های سامانه مدیریت چرخه عمر مشتری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای بخش‌های تحلیل، توصیه‌گر، مشتری، محصول،  بازاریابی و داشبوردهای تحلیلی
  • امکان بررسی عملکرد شعب و منطق و ارائه راهکارهای هوشمند جهت بهبود عملکرد در دو سطح مشتری و محصول
  • امکان تهیه لیست مشتریان علاقه‌مند به یک محصول (و یا محصولات موردعلاقه مشتری) از سوی سیستم توصیه‌گر به‌صورت هوشمند
  • امکان رصد میزان موفقیت بسته پیشنهادی به مشتری
  • قابلیت آسیب‌شناسی شعب و مناطق برای کمک به ارائه راهکار در جهت پیشبرد اهداف و اقدامات لازم